2014. február 16., vasárnap

40. rész Visszaszerzem

Úristen! Már a 40. résznél tartok. Nagyon köszönöm szépen, azoknak akik kommenteltek nekem, ez nagyon jól esett! A blog nem tusom, még hány részes lesz, de valószínűleg hamarosan véget ér. Nem is húzom tovább az időt!  Jó olvasást!



Az aláírások kiosztogatása után, a fiúk leültek az asztalhoz. Harry, szemét a pincér fiún legeltette és közben forrt a dühtől. Ránézett a gofrimra, majd rám. Gúnyosan elvigyorodott, majd tekintetét elkapta rólam. Most mi van? Nem én közeledtem a fiúhoz!
Mintha csak tudná, hogy róla van szó, megjelent és felvette a rendeléseket. Éreztem magamon a tekintetét. A rendelések felvétele után, elment.

Pár perc múlva kihozták a kajákat. Niall szinte az egész éttermet megrendelte, annyi kaja volt előtte.  Azt nem tudom, hogy csinálta, de hamarabb megengedte, mint mi. Igen, én a szív alakú gofrimat ettem, és meg kell, mondjam, nagyon finom volt.
Fél óra múlva, végre végeztünk. Hazaindultunk.

A szobámba beérve, ledőltem az ágyamra és gondolkoztam. Harry ma nagyon fura volt. A pincérfiú, akinek mellesleg még csak a nevét sem tudom, megadta a számát, amit Göndörkém azonnal szét is tépett. A gondolkodásomat bátyám hangja zavarta meg.
- Kata, jött egy leveled! – mondta, majd kinyitotta az ajtót és odaadta nekem, majd ki is ment. Ez az! Végre megkaptam a képeket. Igaz, ez már nem aktuális, de azért odaadom neki. És még naptárrá is megcsinálták. A borítékban olyan képek vannak, amiket egy pofi fotóssal csináltattam, mikor még együtt voltunk Harry-vel. A legtöbb fehérneműs és bikinis kép, de van benne olyan is, ahol nincs rajtam ruha, de takarók eltakarják testemet. Mivel neki csináltam, odaadom neki. bár ez már késői ajándék. Ezekről a képekről csak Perrie tud. A tesóm meg is ölt volna, hogy ha megtudja, mit csináltam. Mellesleg Perrie is csinált, de még nem merte odaadni Zayn-nek.

Lassan kinyitottam az ajtómat és Harry szobája felé vettem az irányt. Remélem, bent van. Bekopogtam és egy halk morgós „igen” után benyitottam.  A tekintetét azonnal rám szegezte.
- Szia! –mondtam neki és leültem mellé az ágyra.
- Szia, és nem mondtam, hogy elülhetsz, de most már maradj! –mondta, mire szemeim elkerekedtek. Hát, oké! – Mi járatban vagy errefelé? –kérdezte.
- Én csak ezt oda szerettem volna neked adni. Ez is egy ajándék, ami lemaradt, mivel csak most kaptam meg –mondtam, mire megdöbbent volt az arckifejezése. – Hát, utólag is Boldog Szülinapot! –mondtam és adtam neki két puszit, közben pedig kezébe nyomtam a zacskót. Még mindig döbbenten, de megnézte az ajándékot. Ha eddig döbbent volt, akkor most meg még döbbentebb, vagy inkább lesokkolt lett. Rám nézett és szemén értetlenséget láttam. Kivette a zacskóból a naptárat, melyen én képeim szerepelnek, majd nézegetni kezdte.
- Te normális vagy? – csak ennyit kérdezett, mikor a ruha nélküli képekhez ért.
 - Miért? Eltakar a takaró –mondtam, de nem figyelt rám. – Jajj, ne csináld már! Fogadjunk, ha még együtt lennénk, nem csinálnád ezt! – folytattam, de még mindig nem nézett rám. – Én csak neked akartam örömet szerezni, de úgy látszik, nem lehet, mivel te mindenen kiborulsz- fejeztem be, és kirontottam szobájából. Ezt nem hiszem el! Miért kell mindenen kiakadni? Ezek csak hülye képek! Ajj!


* Harry szemszöge*
Mikor Kata bejött, nagyon örültem. Adott egy zacskót, amiben képek voltak róla egy naptárban, meg külön. Mérges voltam rá. Már, hogy ne lennék mérges, mikor más emberek nézték a csodálatos testét? Aztán meg ideadja ezeket a képeket és újra előtörtek bennem az érzések. Szuper! Most megint egy csomó idő, mire felejtek. A gáz, az, hogy naptáron mindig látni fogom Őt. Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, mikor megláttam a képeket. Ő meg egyre jobban kiborult és a végén kiment mérgesen. Nem tudom, mit csináljak. Vissza akarom Őt szerezni, de úgy érzem, nem fog sikerülni. Ő elég nehezen bocsát meg embereknek.

Most még nem megyek utána. Majd egy kicsit később, mikor már biztos lenyugszik.


A szomszéd szobából veszekedést hallok. Zayn és Kata. Biztos megtudta a fiú, hogy mit csinált a húga. Zayn hirtelen benyit és elviszi a képek egyik részét. Azért remélem, nem tépi őket össze, vagy dobja ki őket a kukába. Nekem azok még kellenek.  Fontosak számomra!

H a kell, én mindent újra kezdek vele kapcsolatban és nem a képek miatt. A lány miatt. Senki iránt nem éreztem ilyet. Ő más. Ő megfogott engem és az enyém volt. Asz enyém volt, míg el nem szúrtam. Visszaszerzem Őt. Még ha sok idő is lesz, de visszaszerzem.  Meg kell, hogy hallgasson engem is.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése